A VILLAKALI SZÁLLÁSHELY HÁZIRENDJE
(A továbbiakban: Házirend)

Jelen Házirend elsődleges célja, hogy minden vendég (a továbbiakban: Vendég) részére
olyan feltételeket tudjon nyújtani a szálláshely üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató),
hogy a Vendég tartózkodásának ideje alatt a legmegfelelőbb szolgáltatáshoz jusson, első
osztályú minőségben, a pihenés és nyugalom figyelembevételével.
Tájékoztatunk minden kedves vendéget, hogy a foglalással egyidejűleg, a szálláshelyen (a
továbbiakban: Szálláshely) való tartózkodás alatt jelen Házirend minden rendelkezését
elfogadják, és kötelezettséget vállalnak a tekintetben, hogy jelen Házirendben rögzített
előírásokat feltétlenül betartják.
Amennyiben Vendég részéről kérdés merülne fel valamely rendelkezéssel kapcsolatban, úgy
a Szolgáltatóhoz fordulhatnak bizalommal.
A fentebb meghatározott célok elérése végett a Szolgáltató a következő rendelkezéseket írja
elő:

  1. BEJELENTKEZÉS
    1.1. A szálláshely foglalás során kijelölt, számozott apartmanját (a továbbiakban: Egység)
    a Vendég érkezésének napján 15.00 órától 21:00 óráig van lehetősége elfoglalni.
    1.2. A tartózkodás ideje alatt, vagy azt megelőzően a Vendég meghatározott okiratainak
    másolatát (személyi igazolvány; jogosítvány vagy útlevél) át kell nyújtania Szolgáltató
    részére, adózási indokból.
    1.3. Az érkezés során kijelölt parkolóhely az előre egyeztetett területen, vagy közterületen
    lehetséges. A Szálláshely területén a parkolás tekintetében a KRESZ szabályai
    vannak érvényben.
  2. KIJELENTKEZÉS
    2.1. A Vendégek a Szálláshelyet a távozás napján délelőtt 10:00 órától el kell hagynia.
    Vendég az Egységet távozáskor olyan állapotban köteles hagyni, mint amikor azt
    érkezéskor átvette.
    2.2. Amennyiben Vendég jelen Házirend 1.1.; valamint 2.1. pontjától el kíván térni, úgy arra
    előzetes egyeztetés esetén, további költségek terhe mellett van lehetősége.
    2.3. Kijelentkezéskor az Egységhez tartozó kulcsot Vendég köteles Szolgáltató részére
    átadni. Amennyiben a kulcs átadása bármilyen okból nem történik meg, úgy
    Szolgáltató jogosult 20.000,- forint, azaz húszezer forint költséget felszámolni
    Vendég részére.

2

2.4. A Szolgáltató megkér minden Vendéget, hogy kijelentkezéskor személyes tárgyakat
ne hagyjon az Egységben. Amennyiben ez mégis előfordul úgy az elhagyott tárgyak
tekintetében Szolgáltató felelősséget nem vállal.

  1. A TARTÓZKODÁS IDEJE ALATT ALKALMAZANDÓ SZABÁLYOK
    3.1. Az Egységben a tartózkodás ideje alatt csak és kizárólag azok a személyek
    tartózkodhatnak, akiket a foglalás tartalmaz. E tekintetben eltérésre nincs lehetőség
    és amennyiben az Egységben olyan személyek tartózkodnak, akikről a Szolgáltatónak
    nincsen tudomása, Szolgáltató jogosult a Vendéget távozásra felszólítani.
    3.2. Kérünk minden Vendéget, hogy az általános öltözködési szabályokat tartsák be.
    3.3. Dohányozni a szálláshely teljes területén tilos, ideértve minden dohányzás – imitáló
    eszközt, valamint minden füstmentes dohányterméket is. Jelen pontban
    meghatározott kikötés megszegése esetén Szolgáltató 100.000,- forint azaz
    százezer forint összeg megfizetését írja elő – kötbér jogcím alatt – Vendég részére.
    3.4. Minden Vendéget megkérünk, hogy a tartózkodás ideje alatt kerülje a hangos, durva,
    mások nyugalmát megzavaró magatartást. A Vendégeket kérjük, hogy este 22:00 óra
    után különösen legyenek tekintettel erre. A Szálláshely területén bármely időpontban,
    napszaktól függetlenül tilos minden olyan közfelfogás szerint az együttélés kereteit
    túllépő, szándékos rendbontó magatartás és viselkedés, amely zavarja a többi Vendég
    biztonságérzetét, pihenését, nyugalmát. Különösen tilos minden olyan magatartás,
    amely kimeríti a 2012. évi C. törvény a Büntető Törvénykönyv bármely törvényi
    tényállását és minden ilyen magatartás feljelentést von maga után. A Szolgáltató
    jogosult minden olyan Vendéget kötelezni a Szálláshely területének elhagyására, aki
    jelen pontban foglalt magatartást tanúsítja.
    3.5. Minden talált tárgyat a Szolgáltató részére át kell adni.
    3.6. A Szálláshely területén elérhető wi-fi hozzáférés, melynek jelszavát Szolgáltató teszi
    közzé. Szolgáltató nem vállal felelősséget a tekintetben, hogy jelen pontban
    meghatározott szolgáltatás hibamentesen működik.
    3.7. A Vendég kiskorú gyermeke által elkövetett magatartásokért törvényes képviselője
    vagy képviselői felel vagy felelnek. A Szálláshely területén kiskorúak szeszesitalt nem
    fogyaszthatnak.
    3.8. Az Egységben elhelyezett tárgyak nem rendeltetésszerű használatából fakadó
    károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Egységekben elhelyezett használati
    tárgyakat az Egységből kivinni tilos.
    3.9. Az Egységekbe matracokat, rollert, kerékpárt felvinni tilos. Kérünk minden Vendéget,
    hogy a kerékpárokat a Szálláshely erre kijelölt területén helyezzék el. Az Egységekben
    elektromos roller vagy kerékpár akkumulátor töltése tilos!

3

3.10. Az Egységekben gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, a Vendég által
hozott kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket használni
tilos. Fegyver, vagy fegyvernek minősülő tárgy behozatalát előre be kell jelenteni a
Szolgáltatónak. Amennyiben a Vendég a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye
nélkül nem bevihető anyagot/eszközt visz a Szálláshely területére, azt a Szolgáltató a
Vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja. Az engedély nélkül bevitt
anyagokban/eszközökben keletkezett kárért a Szolgáltató nem vállal felelősséget! A
Vendég teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért,
amelyet az engedély nélkül bevitt anyag/eszköz okoz más Vendégnek, harmadik
személynek vagy a Szolgáltatónak.
3.11. A Szálláshely közös területein kamerarendszer működik személy- és
vagyonvédelmi okok végett.
3.12. Kérünk minden vendéget, amennyiben el kívánják hagyni az Egységet, úgy
minden esetben azt zárják be.
3.13. A Vendég a Tartózkodás ideje alatt kisállatot az Egységbe nem vihet.
Amennyiben a Vendég jelen kikötés ellenére kisállatot visz a Szálláshely területére,
úgy Szolgáltató jogosult a szolgáltatás azonnali hatályú megszüntetésére.
3.14. Kérünk minden Vendéget, hogy a tartózkodás ideje alatt ügyeljen a
környezetvédelemre, valamint az energia – hatékonyságra. Kérünk minden Vendéget,
hogy indokolatlanul a klíma berendezéseket ne használja, továbbá felhívja a
Szolgáltató a Vendég figyelmét, hogy a klímaberendezések kizárólag zárt nyílászárók
mellett működnek.
Jelen Házirend a Szolgáltató által közzétett és alkalmazandó Általános Szerződési

Feltételek elválaszthatatlan részét képezi.

VILLAKALI UNTERKUNFTSREGULIERUNG
(Im Folgenden: Hausordnung)

Diese Hausordnung soll dem Unterkunftsbetreiber (im Folgenden: Dienstleister) ermöglichen, jedem Gast (im Folgenden: Gast) die bestmöglichen Bedingungen für seinen Aufenthalt in erstklassiger Qualität und unter Berücksichtigung von Ruhe und Entspannung zu bieten.
Wir informieren alle Gäste, dass sie mit der Buchung und während ihres Aufenthalts in der Unterkunft (im Folgenden: Unterkunft) alle Bestimmungen dieser Hausordnung akzeptieren und sich verpflichten, die darin festgelegten Anforderungen strikt einzuhalten.
Bei Fragen zu den Bestimmungen kann sich der Gast vertrauensvoll an den Dienstleister wenden.
Zur Erreichung der oben genannten Ziele erlässt der Dienstleister folgende Bestimmungen:

LOGIN
1.1. Der Gast kann das bei der Buchung angegebene nummerierte Apartment der Unterkunft (im Folgenden: Einheit) am Anreisetag von 15:00 bis 21:00 Uhr beziehen.
1.2. Während oder vor dem Aufenthalt muss der Gast dem Dienstleister aus steuerlichen Gründen eine Kopie der angegebenen Dokumente (Personalausweis, Führerschein oder Reisepass) vorlegen.
1.3. Der bei der Ankunft zugewiesene Parkplatz kann im vereinbarten Bereich oder in einem öffentlichen Bereich genutzt werden. Für das Parken auf dem Gelände der Unterkunft gelten die Vorschriften der Straßenverkehrsordnung.
CHECK-OUT
2.1. Gäste müssen die Unterkunft am Abreisetag bis 10:00 Uhr verlassen.
Der Gast ist verpflichtet, die Unterkunft in demselben Zustand zu hinterlassen, in dem er sie bei der Ankunft vorgefunden hat.
2.2. Verstößt der Gast gegen die Bestimmungen dieser Hausordnung 1.1. und 2.1. möchte er davon abweichen, ist dies gegen Aufpreis im Voraus möglich.
2.3. Beim Check-out ist der Gast verpflichtet, dem Dienstleister den Schlüssel zur Unterkunft zu übergeben. Wird der Schlüssel aus irgendeinem Grund nicht übergeben, ist der Dienstleister berechtigt, dem Gast eine Gebühr von 20.000 HUF, d. h. zwanzigtausend HUF, in Rechnung zu stellen.
2

2.4. Der Dienstleister bittet alle Gäste, beim Check-out keine persönlichen Gegenstände in der Unterkunft zurückzulassen. Sollte dies dennoch geschehen, haftet der Dienstleister nicht für die zurückgelassenen Gegenstände.

WÄHREND DES AUFENTHALTS GELTENDE REGELN
3.1. Während des Aufenthalts dürfen sich nur die in der Reservierung aufgeführten Personen in der Unterkunft aufhalten. Abweichungen hiervon sind nicht möglich.
Sollten sich Personen in der Unterkunft aufhalten, von denen der Dienstleister nichts weiß, ist der Dienstleister berechtigt, den Gast zum Verlassen der Unterkunft aufzufordern.
3.2. Wir bitten alle Gäste, die allgemeine Kleiderordnung einzuhalten.
3.3. Rauchen ist im gesamten Bereich der Unterkunft verboten, einschließlich aller rauchähnlichen Geräte sowie aller rauchfreien Tabakprodukte. Bei Verstößen gegen die in diesem Punkt genannte Klausel verlangt der Dienstleister vom Gast eine Strafzahlung von 100.000 HUF, d. h. einhunderttausend HUF.
3.4. Wir bitten alle Gäste, während ihres Aufenthalts lautes, unhöfliches und störendes Verhalten zu vermeiden. Gäste werden gebeten, nach 22:00 Uhr besonders vorsichtig zu sein. Jegliches vorsätzlich störende Verhalten sowie jegliches Verhalten, das das öffentliche Zusammenleben verletzt und die Sicherheit, Ruhe und den Frieden anderer Gäste stört, ist jederzeit und unabhängig von der Tageszeit verboten. Insbesondere ist jegliches Verhalten, das einen der Rechtstatbestände des Strafgesetzbuches C von 2012 erschöpft, verboten und führt zu einer Anzeige. Der Dienstleister ist berechtigt, Gäste, die das in diesem Abschnitt beschriebene Verhalten zeigen, zum Verlassen des Unterkunftsbereichs zu verpflichten.
3.5. Alle gefundenen Gegenstände sind dem Dienstleister zu übergeben.
3.6. WLAN-Zugang ist in den Unterkünften verfügbar. Das Passwort wird vom Dienstleister veröffentlicht. Der Dienstleister übernimmt keine Verantwortung für den störungsfreien Betrieb der in diesem Abschnitt genannten Dienste.
3.7. Der oder die gesetzlichen Vertreter des Gastes sind für das Verhalten des minderjährigen Kindes verantwortlich. Minderjährigen ist der Konsum alkoholischer Getränke in den Unterkünften untersagt.
3.8. Der Dienstleister haftet nicht für Schäden, die durch unsachgemäße Verwendung der in der Unterkunft befindlichen Gegenstände entstehen. Das Mitnehmen der in den Unterkünften befindlichen Gegenstände ist untersagt.
3.9. Das Mitbringen von Matratzen, Rollern und Fahrrädern in die Unterkünfte ist verboten. Wir bitten alle Gäste, Fahrräder im dafür vorgesehenen Bereich der Unterkunft abzustellen. Das Aufladen von Akkus für Elektroroller oder Fahrräder in den Unterkünften ist verboten!
3

3.10. Die Lagerung brennbarer oder explosiver Materialien in den Unterkünften sowie die Benutzung von Kaffeemaschinen, Wasserkochern, Bügeleisen und anderen vom Gast mitgebrachten Elektrogeräten ist verboten. Waffen oder Die Einfuhr von Gegenständen, die als Waffen gelten, muss dem Dienstleister vorab gemeldet werden. Bringt der Gast ohne vorherige schriftliche Genehmigung des Dienstleisters Materialien/Geräte mit, die nicht in die Unterkunft gebracht werden dürfen, kann der Dienstleister diese auf Kosten des Gastes entfernen oder entfernen lassen. Der Dienstleister haftet nicht für Schäden, die durch unerlaubt eingebrachte Materialien/Geräte entstehen! Der Gast trägt die volle rechtliche und finanzielle Verantwortung für alle Schäden, die durch die unerlaubt eingebrachten Materialien/Geräte anderen Gästen, Dritten oder dem Dienstleister entstehen.
3.11. In den Gemeinschaftsbereichen der Unterkunft ist zum Schutz von Personen und Eigentum ein Kamerasystem installiert.
3.12. Wir bitten alle Gäste, die Unterkunft grundsätzlich abzuschließen, wenn sie diese verlassen möchten.
3.13. Während des Aufenthalts ist es dem Gast nicht gestattet, Haustiere mitzubringen.
Bringt der Gast trotz dieser Klausel ein Haustier mit, ist der Dienstleister berechtigt, den Service mit sofortiger Wirkung zu kündigen.
3.14. Wir bitten alle Gäste, während ihres Aufenthalts auf Umweltschutz und Energieeffizienz zu achten. Wir bitten alle Gäste, die Klimaanlage nicht unnötig zu nutzen. Der Dienstleister weist die Gäste darauf hin, dass die Klimaanlage nur bei geschlossenen Türen und Fenstern funktioniert. Diese Hausordnung ist Bestandteil der vom Dienstleister veröffentlichten und geltenden Allgemeinen Geschäftsbedingungen.

VILLAKALI ACCOMMODATION RULES
(Hereinafter: Rules)

The primary purpose of these Rules is to enable the accommodation operator (hereinafter: Service Provider) to provide every guest (hereinafter: Guest) with the conditions that will ensure that the Guest receives the most appropriate service during their stay, in first-class quality, taking into account rest and peace.
We inform all guests that, at the same time as making a reservation, during their stay at the accommodation (hereinafter: Accommodation), they accept all the provisions of these Rules and undertake to strictly comply with the requirements set out in these Rules.
If a Guest has any questions regarding any provision, they can contact the Service Provider with confidence.
In order to achieve the goals set out above, the Service Provider prescribes the following provisions:

LOGIN
1.1. The Guest may occupy the numbered apartment of the accommodation designated during the reservation (hereinafter referred to as the Unit) from 3:00 PM to 9:00 PM on the day of arrival.
1.2. During or before the stay, the Guest must submit a copy of the specified documents (identity card; driving license or passport) to the Service Provider for tax reasons.
1.3. The parking space designated upon arrival is possible in the pre-agreed area or in a public area. The rules of the Road Traffic Act are in force regarding parking on the territory of the Accommodation.
CHECK-OUT
2.1. Guests must leave the Accommodation by 10:00 AM on the day of departure.
The Guest is obliged to leave the Unit in the same condition as when he/she received it upon arrival.
2.2. If the Guest violates the provisions of these House Rules 1.1.; and 2.1. wishes to deviate from this, it is possible to do so in advance, subject to additional costs.
2.3. Upon check-out, the Guest is obliged to hand over the key to the Unit to the Service Provider. If the key is not handed over for any reason, the Service Provider is entitled to charge the Guest a fee of 20,000 HUF, i.e. twenty thousand HUF.
2

2.4. The Service Provider asks all Guests not to leave personal items in the Unit upon check-out. If this does happen, the Service Provider is not liable for the left items.

RULES APPLICABLE DURING THE PERIOD OF STAY
3.1. During the stay, only those persons included in the reservation may stay in the Unit. There is no possibility of deviation in this regard
and if there are persons staying in the Unit of whom the Service Provider is not aware, the Service Provider is entitled to ask the Guest to leave.
3.2. We ask all Guests to adhere to the general dress code.
3.3. Smoking is prohibited in the entire area of ​​the accommodation, including all smoking-imitating devices, as well as all smokeless tobacco products. In case of violation of the clause specified in this point, the Service Provider will require the payment of 100,000 HUF, i.e. one hundred thousand HUF, to the Guest – as a penalty.
3.4. We ask all Guests to avoid loud, rude, and disturbing behavior during their stay. Guests are asked to be particularly careful after 10:00 PM. Any intentional disruptive behavior and behavior that violates the public perception of coexistence and disturbs the security, rest, and peace of other Guests is prohibited at any time,
regardless of the time of day. In particular, any behavior that exhausts any legal fact of Act C of 2012 of the Criminal Code is prohibited and any such behavior will result in a report. The Service Provider is authorized to oblige any Guest who exhibits the behavior specified in this section to leave the Accommodation area.
3.5. All found objects must be handed over to the Service Provider.
3.6. Wi-Fi access is available in the Accommodation area, the password for which is made public by the Service Provider. The Service Provider does not assume responsibility for the fault-free operation of the service specified in this section.
3.7. The legal representative or representatives of the Guest are responsible for the behavior of the minor child. Minors are not allowed to consume alcoholic beverages in the Accommodation area.
3.8. The Service Provider is not responsible for any damage resulting from the improper use of objects placed in the Unit. It is prohibited to take the objects placed in the Units out of the Unit.
3.9. It is prohibited to bring mattresses, scooters, bicycles into the Units. We ask all Guests to place bicycles in the designated area of ​​the Accommodation. It is prohibited to charge electric scooter or bicycle batteries in the Units!
3

3.10. It is prohibited to store flammable or explosive materials in the Units, and to use coffee makers, water heaters, irons and other electrical appliances brought by the Guest. Weapons, or the import of an object that is considered a weapon must be reported to the
Service Provider in advance. If the Guest brings a material/device that cannot be brought into the Accommodation area without the prior written permission of the Service Provider, the Service Provider may remove it or have it removed at the
Guest’s expense. The Service Provider shall not be liable for any damage caused by materials/devices brought in without permission! The
Guest shall bear full legal and financial liability for all damage and harm caused by the material/device brought in without permission to other Guests, third parties or the Service Provider.
3.11. A camera system operates in the common areas of the Accommodation for personal and property protection reasons.
3.12. We ask all guests to lock the Unit in all cases if they wish to leave it.
3.13. The Guest may not bring a pet into the Unit during the Stay.
If the Guest brings a pet into the Accommodation despite this clause,
the Service Provider is entitled to terminate the service with immediate effect.
3.14. We ask all Guests to pay attention to environmental protection and energy efficiency during their stay. We ask all Guests not to use the air conditioning equipment unnecessarily, and the
Service Provider draws the Guest’s attention to the fact that the air conditioning equipment only operates with closed doors and windows.
These House Rules form an integral part of the General Terms and Conditions published and applicable by the Service Provider.